Wat we doen

Neem contact op

Onze aanpak

1
Intakegesprek

Het begint uiteraard met een vrijblijvend intakegesprek. Tijdens het gesprek luistert jouw contactpersoon zakelijk aandachtig naar jouw wensen en behoeften. We onderzoeken de gewenste uitstraling, materialen en functionaliteit om ervoor te zorgen dat de meubels perfect aansluiten bij de ruimte(s). Indien nodig kan ons ervaren stylingteam hierbij aansluiten, met hun diepgaande kennis en expertise op het gebied van ruimtelijke inrichting.

2
Kennismaking HUUS-collectie

Vervolgens nodigen we je uit voor een kennismaking met de HUUS-meubels in één van onze woonwinkels. Hier krijg je een eerste indruk van ons assortiment en werken we samen aan een schets van de gewenste meubels. Op basis hiervan stellen we een transparante pre-offerte op. Ons advies is altijd eerlijk, transparant en vertrouwd, met een vleugje Twentse nuchterheid.

3
Realisatie van jouw order

Zodra je akkoord hebt gegeven op de offerte, kun je rekenen op een volledig ontzorgde orderverwerking. We gaan proactief aan de slag en houden je regelmatig op de hoogte van alle vorderingen.

4
Levering van jouw HUUS meubelen

Samen plannen we de levering. Ons team van ervaren bezorgers staat klaar om alles uit te pakken, te monteren en indien nodig afval mee te nemen. Optioneel bieden we een uitgebreid totaalpakket aan, inclusief protectgarantie op zitmeubels en afstyling door ons stylingteam. Ons doel is jouw ruimte tot in de puntjes verzorgen, direct klaar voor gebruik.

Neem contact op
Uw zakelijke ruimte inrichten?
Interesse in onze diensten en producten? Neem gerust contact met ons op.
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Vul het onderstaande formulier in en plan een adviesgesprek in.
* Verplicht
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.